Adresář
 

ICP Deutschland GmbH
 

SEMTECH
 

Yamaichi Electronics USA Inc.
 

TE Connectivity
 

akYtec GmbH
 

SOS electronic s.r.o.
 

MARVELL
 

Taiwan Semiconductor
 

ROHM Semiconductor
 

ČEZ a.s.
 

Pickering Interfaces Ltd
 

Foremost Electronics
 

RS Components Sp. z o.o.
 

SECTRON
 

Willow Technologies
HomePage
Elektronické součástky
Embedded
Automatizace průmyslu
Bezpečnost
Měřicí technika
Nářadí a pomůcky
Elektromobilita
Solární energie
Osvětlení
Zaměstnání
Veletrhy, výstavy, akce
Zajímavé videa
Různé
AR236.B a AR232.B
 
Bezdrátové záznamníky AR236.B a AR232.B
JZ-500 a JZ-500-C
 
Kabely JZ-500 a JZ-500-C černé barvy fir
HF41F
 
Subminiaturní výkonová relé řady HF41F f
GT-900B
 
Kufříkové sady nářadí firmy GOLDTOOL
Intel® Neural Compute Stick 2
 
Společnost RS Components oznámila prodej
MC4
 
Sady solárních konektorů MC4
WIHA-SB24670
 
Vícefunkční LED svítilna značky WIHA
G2RV-SR
 
Reléové moduly rozhraní OMRON řady G2RV-
LUP-20-LED
 
Stolní lupa LUP-20-LED-SMD
AQZ202
 
Relé PhotoMOS s vysokým výkonem: nové ty

Nejpoužívanější 2J antény s montáží na konektor

Nejpoužívanější 2J antény s montáží na konektor

Dobrá anténa je zárukou úspěchu. Můžete mít výborné pokrytí, perfektní IoT modul, pokud ale nemáte dobrou anténu, je Váš projekt v ohrožení. Proto raději neriskujte a vyberte si z nejpoužívanějších konektorových antén od společnosti 2J.

Na trhu je dostupných mnoho typů antén, pravděpodobně nejpoužívanějším typem jsou konektorové antény. Jejich největšími výhodami jsou jednoduché použití, nízké ztráty vyplývající z přímé montáže blízko zdroje RF signálu a mechanické provedení, neboť konektor slouží současně také jako držák pro anténu. U těchto antén se nejčastěji používá dobře známý SMA konektor.

2J antény pokrývají široký rozsah frekvencí:

  • od 87MHz (FM) po 169MHz (ERMES),
  • od 380-500MHz (TETRA), 433MHz (ISM/TETRA/LoRa),
  • od 800-850MHz (AMPS/NB IoT), 900MHz (GSM),
  • od 1800MHz (DCS), 1900MHz (PCS), 2,1GHz (UMTS), 2,4GHz (Bluetooth/WiFi), 1700-2700MHz (4G/LTE),
  • až po 5-5,9GHz (WiFi/5G).
Přehled konektorových antén značky 2J:

Anténa 2J010/2J020 e pravděpodobně nejoblíbenější dvojice antén pro 180°/90° připojení přímo na konektor pro pásmo GSM. Tato malá, pouze 55mm dlouhá anténa pokrývá frekvenční rozsah od 850MHz do 2,4GHz s maximálním ziskem 2,2dBi, používá standardní SMA MALE pozlacený konektor.

Novější verze 2J010/2J020 je označena 2J0B04, má vylepšené parametry a nový design, odpovídající moderním trendům.

Dvojice 2J0B04-C884G/2J0B04-C885G s konektorem typu SMA s pravoúhlým/ přímým konektorem byla navržena pro pásma AMPS/NB IoT (850 MHz), GSM (900 MHz), DCS (1800 MHz), PCS (1900 MHz) a UMTS (2100 MHz). Tato anténa má na délku jen 44mm, má velmi nízký VSWR (pouze 2,2:1), zvládne až 25W výstupní výkon.

2JW0124 je velmi flexibilní anténa, která pokrývá frekvenční pásma 4G/LTE (699-960/1710-2690MHz), GPS/GALILEO (1575MHz) a také GLONASS (1592-1610MHz). Délka této antény je 196mm, šířka max. 38mm. U této antény je použit SMA konektor, který zajišťuje nízké ztráty a dobré mechanické uchycení antény.

2JW031-868 byla navržena pro použití s inteligentními měřiči. Tato anténa může být namontována v pravém úhlu, ale i ve vzpřímené poloze, což je velmi užitečná funkce. Tato anténa pokrývá frekvenční pásma pro technologie Sigfox/LoRa/ISM při 868MHz, má vynikající VSWR (pouze 1,5:1), max. zisk 2dBi.

Poslední v tomto krátkém přehledu je opravdu unikátní GPS anténa se zabudovaným LNA, a to 2J0801. Tato anténa je schopna přijímat a zesilovat signály ze satelitů GPS, GALILEO a GLONASS, má vynikající číslo VSWR (1,2:1), dosahuje max. zisk 25dB při napájení napětím 5V. Maximální spotřeba proudu 2J0801 je 15-25mA.

Přehled dostupných konektorových antén najdete v našem sortimentu na webu.

Pokud máte zájem i o další produkty značky 2J, nebo se potřebujete poradit o výběru vhodné antény, rádi Vám pomůžeme na info@soselectronic.cz 

2019061006 / 28.06.2019 / Elektronické součástky / SOS electronic s.r.o. /

Více konektivity za méně peněz
Více konektivity za méně peněz
WizFi360 je rychlý, cenově výhodný a hlavně jednoduchý plug&play WiFi modul WIZnet, který je ideální pro různé mobilní bezdrátové IoT aplikace jako jsou vzdálené monitorování nebo senzorové aplikace.
.....
Infrakamery, které vidí až 4x více detailů než jejich předchůdci
Nové infrakamery TG267 a TG297 výrazně urychlují proces tepelné diagnostiky. Rozlišení 160x120px, kombinovaný obraz MSX, nový laser, větší displej nebo snadný přenos dat do mobilních zařízení nyní navíc dostanete za cenu lepší, než byste čekali.
.....
Infrakamery, které vidí až 4x více detailů než jejich předchůdci
Modul FIS5084 odhalí únik HFC
Modul FIS5084 odhalí únik HFC
Stručný návod jak funguje FIS modul pro detekci úniků chladiva, shrnutí jeho vlastností a technické detaily, které nenajdete v běžně dostupném datasheetu.
.....
Robustné krabičky s elegantným dizajnom
Séria krabičiek Hammond 1557 prináša prekvapivo príťažlivé riešenie priemyselnej vodotesnej krabičky, s tromi možnosťami montáže, pre rôzne ovládacie panely alebo monitorovacie jednotky.
.....
Robustné krabičky s elegantným dizajnom
TŘI důvody pro DC/DC měniče série TRI
TŘI důvody pro DC/DC měniče série TRI
Zesílený izolační systém, vysoká přechodná imunita a kompaktní pouzdro DIP24. Díky nejnovějším certifikátům bezpečnosti IT je řada TRI značky TRACOPOWER perfektní volbou pro náročné aplikace v průmyslu, dopravě a přístrojové technice.
.....
Praktický dvojitý držák pro Nano-SIM karty
Dvě SIM karty nám dávají možnost volby operátora s lepším pokrytím, jakož i možnost využívat 4G nebo LPWA technologie. Držák Attend série 115S pro dvě nano-SIM karty má oproti konkurenci několik ověřených výhod.
.....
Praktický dvojitý držák pro Nano-SIM karty
Kontakt Trio - sada pro dokonalé ošetření kontaktů
Kontakt Trio - sada pro dokonalé ošetření kontaktů
Silná trojice sprejů Kontakt Chemie pro kvalitní a spolehlivý kontakt v cenově zvýhodněném balení.
.....
Krystaly a krystalové oscilátory Ansen
Bez krystalových oscilátorů by neexistovala bezdrátová komunikace, přijímače GPS nebo Ethernet. Rozšiřujeme proto portfolio dodavatelů o renomovaného výrobce ANSEN. Ačkoliv existují nové technologie jako MEMS oscilátory, dominantním zdrojem přesné a stabilní frekvence stále zůstávají krystalové oscilátory.
.....
Krystaly a krystalové oscilátory Ansen
6x6 nových krabiček pro vaše zařízení
6x6 nových krabiček pro vaše zařízení
Pokud jste mezi průmyslovými krabičkami Hammond série 1554 nebo 1555 dosud nenašli "vaši" velikost, pravděpodobně už najdete. Hammond nabízí 6 nových velikostí a 36 různých kombinací oblíbených plastových krabiček.
.....
EA PlugS – malý OLED displej s přidanou hodnotou
Podpora grafických funkcí, USB rozhraní, kapacitní dotykový panel, estetický skleněný rámeček a jednoduchá montáž – samé plusy pro hladký a rychlý vývoj vaší aplikace.
.....
EA PlugS – malý OLED displej s přidanou hodnotou
Antivandal přepínače série MSM LA 
Antivandal přepínače série MSM LA
Nabídka antivandal tlačítek je relativně široká, ovšem přepínačů je již méně. Rozšířili jsme proto svou skladovou nabídku o základní modely antivandal přepínačů ze série MSM LA 19 a 22.
.....
Apacer přináší nové technologie pro SSD
Nové SSD Apacer zlepšují již tak vysokou životnost, bezpečnost a odolnost vůči vlivům prostředí. Podívejte se blíže, jak to dokázali.
.....
Apacer přináší nové technologie pro SSD
S TEL 10WI získáte více prostoru na DPS
S TEL 10WI získáte více prostoru na DPS
Traco Power 10W DC/DC měnič pro prostorově omezené aplikace.
.....
Umělá inteligence na okraji i vaší sítě
Toto není hudba budoucnosti, s hardwarem AAEON zvládnete nasazení umělé inteligence už nyní. Jak to funguje, a co vše k tomu potřebujete se dočtete v článku.
.....
Umělá inteligence na okraji i vaší sítě
Více než 100 nových aktivních hrotů pro každý spoj
Více než 100 nových aktivních hrotů pro každý spoj
Největší rozšíření produktů Weller zahrnuje tři pájecí ručky a více než 100 hrotů s aktivním ohřevem, vhodných pro mikroskopickou práci až po pájení chladičů a LED na DPS s hliníkovou základnou.
.....
Osciloskopy, které vás překvapí nadstandardními funkcemi již v základní výbavě
Obrovské množství užitečných funkcí a koncepce otevřená budoucímu růstu, to jsou osciloskopy série RTB 200x od Rohde&Schwarz.
.....
Osciloskopy, které vás překvapí nadstandardními funkcemi již v základní výbavě
Vyměňte dobré relé za ještě lepší
Vyměňte dobré relé za ještě lepší
Finder našel nové, univerzálnější a levnější řešení. Dobře známá relé sérií 44.52 a 44.62 nahradí novou sérií 40.62.
.....
WINSTA - perfektní v detailech
Systém označení konektorového systému firmy WAGO je navržen tak, aby byl optimální pro elektroinstalace budov. Zahrnuje propojení napájecího napětí se spotřebiči, ale i sběrnicové linky pro automatizační techniku v budovách.
.....
WINSTA - perfektní v detailech
Zajímavé videa


Ghostbuster's Theme on eight floppy drives


Darude - Sandstorm on Eight Floppy Drives


HDD and Floppy Music: Nirvana - Smells Like Teen Spirit


Floppy Music, Michael Jackson: "Billie Jean" played on FDD and HDD


The Floppotron: Hawaii Five-O
Firma týdne

ICP Deutschland GmbH
Adresář


ICP Deutschland GmbH


SEMTECH


Yamaichi Electronics USA Inc.


TE Connectivity


akYtec GmbH


SOS electronic s.r.o.


MARVELL


Taiwan Semiconductor


ROHM Semiconductor


ČEZ a.s.


Pickering Interfaces Ltd


Foremost Electronics


RS Components Sp. z o.o.


SECTRON


Willow Technologies


ABB


ACS Motion Control


Visual Communications Company, LLC


LASER COMPONENTS


TME Czech Republic s.r.o.


Hradil Spezialkabel GmbH


Sonderhoff Holding GmbH


Radio Frequency Systems


Siemens


Pico Technology


LEM


AERCO


MENCOM


Analog Devices


HIROSE ELECTRIC CO., LTD
Kalendář
DistribuTECH, 28.1.-30.1.2020, San Antonio, TX
embedded world 2020, Nuremberg, 25.2.-27.2.2020
AMPER 2020, Brno, 17.3.-20.3.2020
ELEKTRO 2020, MOSKVA, Rusko, 8.6.-11.6.2020
IMTS2020, 14.9.-19.9.2020, Chicago, IL
SPS 2020, Nuremberg, 24.11.-26.11.2020
ISE 2021, Barcelona, Spain, 2.2.-5.2.2021
DistribuTECH, 9.2.-11.2.2021, San Diego, CA
DistribuTECH, 25.1.-27.1.2022, Dallas, TX
DistribuTECH, 7.2.-9.2.2023, San Diego, CA
DistribuTECH, 23.1.-25.1.2024, Indianapolis, IN
DistribuTECH, 11.2.-13.2.2025, Dallas, TX
Interesting video
The ISS Design Challenge ...
Interesting video
Mouser Electronics Warehouse Tour with Grant Imahara
naše portály dle jazyka:

česko/slovenská jazyková verze:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
WWW.ELEKTRONIK-INFO.CZ

anglická jazyková verze:
WWW.ELECTRONICA.ONLINE
WWW.ELECTRONIC-INFO.EU
WWW.COMPONENTS.ONLINE

polská jazyková verze:
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/pl
WWW.ELEKTRONIK-INFO.PL

ruská jazyková verze:
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/ru
WWW.ELEKTRONIK-INFO.RU
naše portály dle zaměření:

ELEKTRONIKA.ONLINE :
WWW.ELECTRONICA.ONLINE
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/pl
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/ru

ELEKTRONIK-INFO:
WWW.ELECTRONIC-INFO.EU
WWW.ELEKTRONIK-INFO.CZ
WWW.ELEKTRONIK-INFO.PL
WWW.ELEKTRONIK-INFO.RU

COMPONENTS:
WWW.COMPONENTS.ONLINE
  kontakt:

MALUTKI media s.r.o.
Těrlická 475/22
735 35 Horní Suchá
tel. 00420-603531605
e-mail: info@malutki-media.com



All trademarks are the property of their respective owners.
ISSN 1801-3813